پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

بارندگی‌های اخیر زرند هیچگونه خسارتی نداشته است

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۳۹ ب.ظ

بارندگی‌های اخیر زرند هیچگونه خسارتی نداشته است

فرماندار زرند گفت: بارش‌های روز‌های اخیر، هیچ‌گونه خسارتی در بر نداشته است.


به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری؛ فرماندار زرند، در خصوص بارندگی‌های اخیر در شهرستان زرند، گفت: میانگین بارش‌های سال زراعی از اول مهرماه سال گذشته تا کنون در شهرستان زرند بیش از ۵۹ میلیمتر گزارش شده است.


وی جاری شدن سیل و خسارات وارده ناشی از آن، شایعات در فضای مجازی که بارندگی‌های شب گذشته در زرند را خسارت‌زا دانسته بود را تکذیب کرد و افزود: در هیچ یک از مناطق و روستا‌های شهرستان سیلی رخ نداده و خسارتی گزارش نشده است.


فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه میزان بیشترین بارش‌های گزارش شده از صبح روز گذشته تا صبح امروز ۷ اسفندماه، از ایستگاه‌های سپنوتیک هواشناسی شهرستان به ترتیب در روستای بادیز ۳۷ میلیمتر، دهستان دشتخاک ۲۷ میلیمتر، خانوک ۱۲ میلیمتر، یزدان آباد ۱۱ میلیمتر و شهر زرند ۳ میلیمتر است، تصریح کرد: خوشبختانه این میزان بارندگی‌ها باعث به راه افتادن بسیاری از مسیل‌های فصلی در مناطق کوهستانی خصوصاً در دهستان‌های سربنان، حتکن و جرجافک شده است.


وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر شهرستان زرند که باعث به راه افتادن برخی از مسیل‌های فصلی شده، هیچ‌گونه خسارتی به مزارع کشاورزی این شهرستان وارد نکرده است.


خنجری با اشاره به اینکه در شهرستان زرند قریب ۱۴۰ بند آبگیرخاکی وجود دارد، عنوان کرد: برخی از بند‌های خاکی شهرستان نظیر روستا‌های سربنان، حتکن، دشتخاک و علی آباد علیاء به طور کامل آبگیری شده اند و همچنین بند‌های خاکی سربنان و حتکن از وقوع سیلاب و خسارت‌های احتمالی جلوگیری کرده اند.


وی با تاکید به اینکه هنوز در این شهرستان با کمبود و بحران آب مواجه هستیم، تصریح کرد: شهروندان زرندی همچنان باید مدیریت صحیح مصرف آب را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۷
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی