پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

خودداری همشهریان زرندی از اتراق در مناطق کوهستانی

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

خودداری همشهریان زرندی از اتراق در مناطق کوهستانی


فرماندار زرند گفت: مردم و همشهریان فهیم زرندی در روز سیزده بدر از اتراق، اسکان و تردد در مناطق مستعد خطر خودداری کنند.

به گزارش ندای_زرند ،حبیب الله خنجری صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ابراز داشت: بدلیل خشکسالی های پی در پی چند سال اخیر و پیش بینی بارش های باران و در بعضی مناطق تگرگ در روزهای پایانی تعطیلات عید نوروز در شهرستان، از احتمال وقوع سیلاب، ریزش کوه و دیگر پدیده ها در روز طبیعت (۱۳ فروردین) بیم می رود.


وی با بیان اینکه طی خشکسالی های چند سال اخیر، جا و مکان قرار گیری خیلی سنگ ها و صخره ها در مناطق کوهستانی از قوام خود خارج و سست شده اند، هشدار داد: در صورت بروز هرگونه بارش، احتمال وقوع خسارتهای جبران ناپذیری وجود دارد که مردم و همشهریان زرندی باید تمامی جوانب و نکات ایمنی را مد نظر قرار بدهند.


حسن بهاالدینی رئیس اداره هواشناسی شهرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به پیش یابی نقشه های هواشناسی، همچنان شرایط جوی ناپایداری بصورت بارش های پراکنده و رگبار باران، رعد وبرق و تگرگ در مناطق مستعد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه پیش بینی میشود. لذا توصیه می گردد مسافران و همشهریان از اتراق، اسکان و تردد در دامنه مناطق کوهستانی، مسیر رودخانه ها و مسیل های فصلی به علت احتمال جاری شدن سیل، ریزش کوه و… به شدت پرهیز کنند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی